Interview lotgenoot op Groot Nieuws Radio

31 jan

Vanochtend vroeg deed lotgenoot Ruben Koman op Groot Nieuws Radio zijn indrukwekkende relaas over de hevige impact van zijn hersenschudding op het leven van zijn hele gezin. Van sportieve man en actieve vader kon hij van de ene op de andere dag niks meer. En dan begint zijn zoektocht naar hoe verder, waarin hij gelukkig zorgvuldige zorg krijgt en veel steun ondervindt van onze Facebookgroepen.

Mooi hoe hij en passant een lans breekt voor de collecte voor de Hersenstichting, waarvoor vanaf vandaag ook collectanten uit onze eigen achterban aan de slag gaan. De helft van hun opbrengsten komt ten goede aan onze eigen stichting, waarmee wij met nòg meer slagkracht kunnen werken aan meer (h)erkenning en herstel van de nog maar àl te vaak onbekende gevolgen die hersenschuddingen kunnen hebben.

Ruben is inmiddels goed onderweg naar herstel. Wij wensen hem en zijn gezin alle goeds! Je kunt het interview hier terugluisteren vanaf 1.35.22.